اطلاعات تماس

گراد صنعت مایا

کارخانه “گراد صنعت مایا ” در فضایی به وسعت 5 هزار متر مربع واقع در کهریزک تهران، توانسته با 20 پرسنل متخصص مهندسی و مونتاژ کار حرفه‌ای و مجهز به جدیدترین و مدرن ترین خطوط تولیدی و ماشین‌آلات روز دنیا از جمله کمپانی معتبر pertici ایتالیا، تنوع محصولات تولیدی خود را به انواع سیستم‌های کرتین‌وال(یونیتایز، استیک)، درب و پنجره‌های آلومینیومی ترمال‌بریک و نرمال برساند.

همچنین این مجموعه با بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای در زمینه‌ی تهیه نقشه‌های ساخت، محاسبات سازه‌ای و طراحی سیستم توانسته است با ارائه طیف وسیعی از طرح‌های به روز پروفیل در زمینه‌ی نما، درب و پنجره، امکان انتخاب محصولی درخور نیاز مشتری را فراهم آورد و فعالیت‌های خود در زمینه‌ی فروش، بازاریابی و تبلیغات گسترش داده و در پروژه‌های بزرگ فعالیت کند.

دفتر مرکزی این مجموعه واقع در کشور ترکیه و همچنین انبار محصول در دفتر فنی کرج می‌باشد.

مجموعه شرکت “گـراد صنـعت مـایـا” با هدف تامین کالا و اکسسوری مورد نیاز شرکت‌ها در حوزه صنعت نما و درب و پنجره و صنایع مختلف تاسیس شده که هدف آن تامین کالای باکیفیت وارداتی در کمترین زمان و مناسب‌ترین قیمت می‌باشد.
لازم به ذکر می‌باشد که این شرکت دارای نمایندگی انحصاری از قبیل چسب selsil، رنگ پودری setas و یراق bossy امکان تامین ملزومات شرکت‌ها را دارا می‌باشد.

گواهـی ها و مجــوز ها