اطلاعات تماس

رنگـــهای پــودری

رنگ پودری چیست ؟

رنگ هایی که در پوشش های سطحی استفاده می شوند و به صورت مایع و پودر می باشند.

رنگ های پودری از ترکیب رزین ، فیلر و پیگمنت و مواد افزودنی تولید شده و مواد اولیه آن به صورت پودر می باشند و این مواد به صورت مذاب با یکدیگر ترکیب شدند و سپس در آسیاب های صنعتی به صورت پودر درآمده و پس از رد شدن از الک های مخصوص بسته بندی و به بازار عرضه می شوند.

رنگ های پودری ستاش (setas) نیز در بسته های 25کیلوگرمی بسته بندی و به بازار عرضه می گردند.

نحوه پوشش و عملکرد رنگ های پودری  :

این نوع رنگ ها عموماً با باردار کردن ذرات یعنی روش الکترواستاتیک صورت می گیرد و نیز جهت پوشش دهی انواع فلزات از آن استفاده می شود و پاشش آن توسط گان پاشش روی پروفیل صورت می گیرد و پس از پاشش در کوره هایی با حرارت حدود 200c به مدت حدوداً13min  پخته می شود .

استانداردها :

رنگ های پودری با کیفیت در دنیا همانند برند ستاش (setas) دارای استاندارد های QUALICOAT گرید A و گرید B را دارا می باشند. رنگ های پودری از لحاظ آلایندگی محیط زیست تقریباً بدون آلایندگی می باشند و همچنین مقاومت بهتری نسبت به رنگ های مایع را دارا می باشند.

چرا رنگ پودری ستاش(setas) :

رنگ پودری ستاش (setas) علاوه بر قیمت مناسب نسبت به رقبای وارداتی خود دارای کیفیت پوشش سطحی عالی و همچنین مقرون به صرفه بودن از لحاظ پوشش می باشند .

پروژه های اجرا شده با ستاش (setas):

از جمله پروژه های موفق اجرا شده با رنگ پودری ستاش می توان تأمین رنگ پروژه ملل و همچنین پروژه آرمیتاژ تهران را معرفی نمود .

سایر مطــــــالب